Radni uchwalili budżet

(1 głos, średnia ocena 5.00 na 5)

Uchwalonemu dziś przez radnych budżetowi  towarzyszyła duża dawka emocji głownie w komisjach, dziś napięcie już spadło. Ostatecznie po trwających kilka dni wielogodzinnych dyskusjach udało się go uchwalić w takiej wersji, że zadowolił radnych i burmistrza.  Budżet przeszedł jednogłośnie.

Uchwalony dziś budżet zakłada wydatki na poziomie 55 mln 536 tys. zł, a dochody to 48 mln 521 tys. zł tym samym deficyt wyniesie około 7 mln.

Fundamentalnym przesłaniem przy konstrukcji mojego pierwszego budżetu na 2012 rok, jest zmniejszanie deficytu i jednoczesna realizacja kluczowych inwestycji, które wpłyną na rozwój naszej gminy” – mówił o uchwalonym budżecie burmistrz Zbigniew Stradomski, dodając  „Jest wynikiem realizacji wniosków mieszkańców, a w szczególności Sołtysów i Przewodniczących Rad Osiedlowych, kierowników jednostek organizacyjnych, a także polemik  i dyskusji z Wysoką Radą” .

Na inwestycje w przyjętym budżecie zaplanowano 9 mln zł, a jeden z większych  wydatków  inwestycyjnych  jaki został zapisany to kwota 2 mln zł na Hale sportową w Kalwarii Zebrzydowskiej, środki te mają zostać przeznaczone na dokumentacje budowlaną i  I etap tego zadania

Aby zrealizować w 2012 roku niezbędne, a także od dawna oczekiwane inwestycje zmuszony byłem zaplanować deficyt ok. 7 mln, który będę się starał nadal zmniejszyć wykonując budżet” – dodawał burmistrz Zbigniew Stradomski

Inne większe  wydatki inwestycyjne: to kontynuacja rekultywacji wysypiska śmieci w Zebrzydowicach – Bieńkowicach (2 mln 399 zł) - remont budynku ,,Radwanita’’ (1 mln 100 zł) - wydatki inwestycyjne na drogi gminne – (1 mln 480zł), - budowa oświetlenia ulicznego –  (200 tys. zł), - trzy place zabaw „Radosna szkoła’’ ( 215 tys.  zł).

W budżecie zapisano między innymi  takie wydatki jak: Remont Dworca PKS w Kalwarii Zebrzydowskiej (115 tys. zł), Budowa ,,Orlika letniego’’ w Przytkowicach (600 tys. zł), Plac targowy (250 tys. zł) jednak  realizacja tych inwestycji możliwa będzie po pozytywnym rozstrzygnięciu wniosków o dotacje.

Największym wydatkiem w budżecie stanowią wydatki na oświatę to 19 mln 254 tys. zł  z czego subwencja  to 17 mln 611tys zł.

Dziś też po raz pierwszy od chwili gdy Inicjatywa §18 przeforsowała w Radzie Miejskiej możliwość zabierania głosu przez mieszkańców gminy jeden z nich zabrał głos w punkcie - Zapytania mieszkańców miasta i gminy Kalwaria Zebrzydowska.

Moje pytanie jest skierowane do władzy uchwałodawczej (Rada Miejska)  jak i wykonawczej (Burmistrz). Nieoficjalnie dowiedziałem się, że dwie sprawy byłego burmistrza Augustyna Ormantego, sprawa nielegalnego wysypiska śmieci i sprawa ulicy Bernardyńskiej zostały umorzone. Od władzy uchwałodawczej od roku oczekiwałem zajęcia stanowiska w sprawie wysypiska śmieci. Rada ma obowiązek dbać o interes suwerena, którymi są mieszkańcy”. – pytał Jerzy Rojek

Dopytywał się czy Rada i Burmistrz w tej sprawie zajmie jakieś stanowisko ? Tłumacząc, że ta sprawa dotyczy nas wszystkich.

W odpowiedzi mecenas Piotr Kołcon wyjaśniał, że wspomniana przez Jerzego Rojka sprawa dotycząca nielegalnego wysypiska śmieci nie została umorzona.

Prokurator odmówił wszczęcia postępowania, to postanowienie jest nieprawomocne, a Gmina pracuje nad zażaleniem na to postanowienie, postępowanie nie jest zakończone, nie jest prawomocnie rozstrzygnięte” – mówił Piotr Kołcon

Dodał też, ze sprawa ul. Bernardyńskiej, która została wniesiona przez Burmistrza Stradomskiego też jeszcze się nie zakończyła, co prawda odmówiono wszczęcia postępowania ale w tej sprawie wydział prawny Urzędu również będzie wnosił zażalenie.

{TomBalu}

Komentarze 

 
+6 #1 to dobrzeMarek Belka w cudzym oku 2012-01-12 19:28
No to i absolutorium za 2011 r będzie.No proszę jaki dobry.
A więc karawana :idzie dalej mimo że,,,,,,,,,,, :-*
Cytować
 
 
-9 #2 budżetCiocia 2012-01-12 19:43 Cytować
 
 
+8 #3 się spinaMarek Belka w cudzym oku 2012-01-12 20:19
poprawny :-* budżet.I dziurę a raczej lukę budżetową ma wymiarową, i deczko spolegliwości,k ilo ostrozności Dla każdego coś miłgo.Ogólnie dostat.+
Cytować
 
 
+4 #4 burmistrz i rada razem dla dobra gminyradny 2012-01-12 21:19
burmistrz i rada potrafili pokonać różnice i wypracować kompromis;rada uchwaliła jednogłośnie budżet burmistrzowi,co dowodzi,ze władza w gminie pracuje dobrze i sprawnie; to cios dla zwolenników referendum
Cytować
 
 
+3 #5 ani jeden radny nie popiera referendumjurek 2012-01-12 21:21
żaden radny nie podpisał się pod wnioskiem o zorganizowanie referendum; radni popierają burmistrza Stradomskiego;
Cytować
 
 
+23 #6 RE: Radni uchwalili budżet Paweł 2012-01-12 21:23
No i spoko ze mamy 2 mln na hale a były zakusy by zabrać tę kasę, teraz radni i burmistrzu do roboty :)
Cytować
 
 
+8 #7 rada za burmistrzemjaggi 2012-01-12 21:23
burmistrz Stradomski odniósł kolejny sukces-porozumienie z radą co do budżetu; samorząd w Kalwarii działa dobrze i grupa frustratów tego nie zmieni;nikt o zdrowych zmysłach nie będzie rozwalał dobrej pracy burmistrza i rady;
Cytować
 
 
+8 #8 rada mówi " nie" dla referendumpiter 2012-01-12 21:27
uchwalenie budżetu to wyraźne "nie" dla referendum; w końcu rada jest przedstawiciele m kalwaryjskiego społeczeństwa a nie grupa 10 nieznanych nikomu osób, którzy dla Kalwarii jeszcze niczego dobrego nie zrobili.
Cytować
 
 
0 #9 RE: Radni uchwalili budżet max 2012-01-12 21:52
To że został uchwalony budżet o niczym nie świadczy i niczego nie dowodzi. Teraz tacy kochani wszyscy a jeszcze kilka dni temu psy na nich wieszaliście. Szkoda że nie słyszycie co już nieoficjalnie i poza protokołem mówią i robią z choćby z referendum.
Cytować
 
 
+1 #10 Odwołujmy burmistrza najszybciejkitaj 2012-01-12 22:05
Oglądnąłem kronikę krakowska (tvp) 12.01.12 godz.18.30. Wypowiadał się burmistrz Stradomski. Te kilka słów złożonych z trudem, nieporadnych, okrągłych, jednakowych, nie przekonują mnie do piastowania przez niego dłużej funkcji ojca miasta. A skoro jest nauczycielem, to jeszcze większa przykrość. Na marginesie, w jakim języku burmistrz rozmawiał z delegacją z Niemiec ? Zgadnijcie ?
Cytować
 
 
0 #11 Stradomskiego wybrano na 4 lata a nie na rokprzewodniczący 2012-01-12 22:11
wyborcy wybrali Zbigniewa Stradomskiego na 4 lata a nie na rok!;rządzi dobrze i efekty już widać;a Ormanty i tak do władzy już nie wróci;radni mu w tym nie pomogą,nikt nie podpisał się pod wnioskiem.
Cytować
 
 
+14 #12 jerzy rojek zapędził radę w kąttomy 2012-01-12 22:20
j.rojek postawił radzie kłopotliwe postulaty- zajęcia stanowiska w sprawie nielegalnego wysypiska i odpowiedzialnoś ci poprzedniego burmistrza;j.rojek doskonale wie,że część radnych jest ze starego układu i maja wiedzę na temat tego"śmierdzącego" dla kalwarii problemu;domaga się w istocie oceny tej sytuacji,bo dziwnym trafem wszyscy wiedzieli a milczeli.znając j.rojka-nie popuści-będzie pytał każdego radnego.
Cytować
 
 
-4 #13 RE: Radni uchwalili budżet agata 2012-01-12 22:23
piter. popieram twoja wypowiedz..A pani Jonczyk to frustratka. Znam ja od ponad 2o lat, nigdzie w pracy nie zagrzewala miejsca , jezdzac po calej gminie . Zastanawiam sie ,dlaczego telewizja do rozmowy o referendum wybrala osoby , ktore umialy powiedziec tyle ,ze nowy burmistrz NIC NIE ZROBIL przez ubiegly rok, a wrecz przeciwnie : cofnelismy sie- mto slowa p. Jonczyk. Oj Jonczyk, Jonczyk , zapewne nie wiesz ze np., przez 3 tygodnie funkcjonowania lodowiska skorzystalo ponad 3OOO osob.Ormanty przez 2O lat w tym wzgledzie mimo wielu naciskow ze strony spoleczenstwa NIE ZROBIL., a " placuszek " zabaw obok biblioteki w 2oo7/8 rok powstal po 17 latach ciezkiej Jego pracy,. Dazyl do tego ,by tak znane w swiecie miasto jak kalwaria -dzieki J,P.II stlamsic i ,,upodlic .Pozwolili na to ludzie typu p. Jonczyk i pozostalych 9 czlonkow zalozycieli . Wierze w madrosc mieszkancow Kalwarii i dadza odpor wywrotowcom.
Cytować
 
 
+9 #14 Rojek na tropiejerry 2012-01-12 22:25
To Jerzy Rojek pierwszy kilka lat temu zawiadomił prokuraturę zatroskany ogromnymi stratami dla gminy.Dziś zamierza przeprowadzić spektakularna akcje wysypania śmieci na nielegalnym wysypisku,by pokazać,że zostanie ukarany za śmieszny czyn i obnażyć,że do tej pory odpowiedzialnyc h za milionowe straty nie ukarano.Tak wygląda w Polsce sprawiedliwość: maluczkich się karze za byle co,a duzi się śmieją w twarz wymiaru sprawiedliwości ze swych przestępstw.
Cytować
 
 
+16 #15 Rojek będzie pytał na każdej sesjiadam 2012-01-12 22:27
Wiem,że Jurek teraz będzie zadawał pytania przewodniczącem u i radzie na każdej sesji,aż do uzyskania satysfakcjonują cej odpowiedzi
Cytować
 
 
+3 #16 nic toWłodzimierz Skrzyński 2012-01-12 22:29
Taki tam budżet cienki i wystękany . Też mi kreator i konstruktor od siedmiu boleści. Plan lekcji układać to tak, a nie budżet gminy .Znacie się na tym wszystkim ino z grubsza,jak WILK na gwiazdach, to i łatwo RADNYM zaszklić byle czym. Ja tam kota w worku nie kupuje, bo ledwo miauczy
.
Cytować
 
 
+10 #17 KENE. 2012-01-12 23:18
zdobył wg. Rzeczpospolitej i Perspektyw 13 miejsce w POLSCE jeśli chodzi o egzaminy zawodowe. A tu nic, ani wzmianki!
Cytować
 
 
+11 #18 RE: Radni uchwalili budżet Jan 2012-01-12 23:36
No i brawo panie Jerzy bardzo dobre pytanie bo jakoś w tym temacie milczą. A odpowiedzialnoś ć pasuje by ponosił za te sprawy były. Tylko ciekawe co zrobią radni jak prawie wszyscy znali tę sprawę bo w tamtym czasie uczestniczyli we władzy.
Cytować
 
 
+5 #19 link do wydania kronikixxxxxxxxx 2012-01-13 00:11 Cytować
 
 
+4 #20 BURMISTRZ DOŁOŻYŁ SIĘ DO BUDŻETUxxxxxxxxx 2012-01-13 00:19
hahah wszyscy narzekacie na burmistrza a tu hojny Pan Stradomski zmniejszył deficyt do 4milionów przynajmniej tak powiedział w wywiadzie, Widzicie jakie to proste?
było siedem milionów a potem cztery, jaki wniosek?
Burmistrz dołożył z własne kieszeni:) Bo przecież chyba nie na potrzeby kroniki padły takie słowa?
Sory jest jeszcze jedna opcja, Stradomski jest tak nie kompetentny że bez cioci z wierońskiego nie jest w stanie przekazać prostego komunikatu.
Cytować
 
 
+5 #21 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 06:30
Cytuję Ciocia:
www.kalwaria-zebrzydowska.pl/dokumenty/120112inf.pdf pozostawię to do oceny Państwa

Ciekawe porównanie tylko samych wydatków na administracje nie zgadza się z podanymi informacjami w biuletynie in formacyjnym wydawanym przez Urząd- kolejna pomyłka, czy manipulowanie liczbami?
Cytować
 
 
+6 #22 Jurek zada jeszcze nie jedno kłopotliwe pytanie radnymjerry 2012-01-13 07:29
A jak się wkurzy to zorganizuje referendum w sprawie odwołania rady
Cytować
 
 
+10 #23 ile wydoić budżetdren 2012-01-13 07:44
Wiemy ile płynie publicznych pieniędzy na "promocje" starostwa w Wiadomościach Powiatowych

www.wrotamalopolski.pl/NR/rdonlyres/B7AEC6E7-23EE-4203-A3FB-E5F3416363CB/918919/631.pdf

Stradomski niech poda ile kosztuje nas podatników "promocja" Kalwarii w tej samej gazecie
Cytować
 
 
-3 #24 RE: Radni uchwalili budżet Kapitan Ameryka 2012-01-13 07:48
Rady prawnie odwołać się nie da żadnym referendum z tego co mi wiadomo.
Cytować
 
 
-4 #25 reStaszek 2012-01-13 09:24
Cytuję xxxxxxxxx:
hahah wszyscy narzekacie na burmistrza a tu hojny Pan Stradomski zmniejszył deficyt do 4milionów przynajmniej tak powiedział w wywiadzie, Widzicie jakie to proste?
było siedem milionów a potem cztery, jaki wniosek?
Burmistrz dołożył z własne kieszeni:) Bo przecież chyba nie na potrzeby kroniki padły takie słowa?
Sory jest jeszcze jedna opcja, Stradomski jest tak nie kompetentny że bez cioci z wierońskiego nie jest w stanie przekazać prostego komunikatu.


Głupich nie sieją ,sami się rodzą. Żeby móc rozmawiać o budżecie i deficycie trzeba choć trochę znać podstawy. Jak widać ty nie masz o niczym pojęcia więc się nie wypowiadaj. Wykonanie zeszłorocznego budżetu a plan na kolejny rok to dwie odmienne kwestie. A wykonanie obecnego planu może również się różnić od zaplanowanego. Wytłumaczę łopatologicznie : przy takim zarządzaniu jak obecnie deficyt zostanie zlikwidowany przed upływem kadencji.
Cytować
 
 
+5 #26 RE: Radni uchwalili budżet azor12 2012-01-13 09:38
Łopatologicznie ci przypomne stachu, że nie będzie konca kadencji i rozstaniecie się darmozjady i partacze z korytem na wiosnę!
Cytować
 
 
-1 #27 RE: Radni uchwalili budżet POW 2012-01-13 09:56
" nowy burmistrz NIC NIE ZROBIL przez ubiegly rok, a wrecz przeciwnie : cofnelismy sie- mto slowa p. Jonczyk. "

Dobrze że nie zrobił lodowiska na które jej córka leci zaraz po szkole. Trochę konsekwencji p. Jończyk!
Cytować
 
 
-1 #28 DO POWKUREK 2012-01-13 10:05
Nie warto komentować bełkotu pani Jończyk. Trzeba tą kobietę zostawić samą sobie, może dojdzie sama do emocjonalnej równowagi.
Cytować
 
 
+2 #29 :)Ahmed 2012-01-13 10:21
Cytuję azor12:
Łopatologicznie ci przypomne stachu, że nie będzie konca kadencji i rozstaniecie się darmozjady i partacze z korytem na wiosnę!

Cytuję azor12:
Łopatologicznie ci przypomne stachu, że nie będzie konca kadencji i rozstaniecie się darmozjady i partacze z korytem na wiosnę!

Chciałbyś kmiotku :D Ale nie ma takiej opcji. Wasze nikczemne i kłamliwe pomówienia powoli wychodzą na wierzch. Jeszce należyta kara dla winnych całego zamieszania z jończyklową na czele i wszystko wróci do normy. Wśród strachu i płaczów nieudaczników skamlących za powrotem starych czasów nieróbstwa i warcholstwa.
Cytować
 
 
-3 #30 RE: Radni uchwalili budżet stradom 2012-01-13 10:22
żołnierzyki stradomusa ruszyli z odsieczą, biedactwo wczoraj się wypowiadało w kronice jakby zapomniał języka w gębie i bełkotał jak baran. Wstyd że taki jełop reprezentuje gminę na zewnątrz, a jeszcze większy wstyd teraz będzie bo sprawa przekroczenia kompetencji przy nielegalnej wycince drzew trafiła do Wadowickiej prokuratury!
wadowice-vadowita.blog.onet.pl/Bedzie-bronil-Tylko-czego,2,ID447163409,n

No to gratuluje Zbychu, właśnie pomogłeś zaoszczędzić gminie na referendum, szkoda tylko że ośmieszyłeś przy okazji miasto z którym nie masz nic wspólnego i z którego chciałeś sobie z ciocią zrobić prywatny folwark.
Cytować
 
 
+8 #31 RE: Radni uchwalili budżet Standom 2012-01-13 10:34
żołnierzyki ormantusa i jończykowej ruszyli z odsieczą, biedactwo wczoraj się wypowiadało w kronice jakby zapomniało języka w gębie. Wstyd że taka osoba wypowiada się w tv, a jeszcze większy wstyd teraz będzie bo sprawa przekroczenia kompetencji przy nielegalnej wycince drzew trafiła do Wadowickiej prokuratury, i tylko dzięki niej strażacy faktycznie mogą zapłacić tą kare!

No to gratuluje Zosia, właśnie pomogłeś zaoszczędzić gminie na referendum, szkoda tylko że ośmieszyłeś przy okazji miasto z którego chciałeś sobie z zwoleniikami poprzednich układów zrobić prywatny folwark.
Cytować
 
 
0 #32 nieokrzesanieWłodzimierz Skrzyński 2012-01-13 10:56
Cytuję KUREK:
Nie warto komentować bełkotu pani Jończyk. Trzeba tą kobietę zostawić samą sobie, może dojdzie sama do emocjonalnej równowagi.

Cytuję Ahmed:
Cytuję azor12:
Łopatologicznie ci przypomne stachu, że nie będzie konca kadencji i rozstaniecie się darmozjady i partacze z korytem na wiosnę!

Cytuję azor12:
Łopatologicznie ci przypomne stachu, że nie będzie konca kadencji i rozstaniecie się darmozjady i partacze z korytem na wiosnę!

Chciałbyś kmiotku :D Ale nie ma takiej opcji. Wasze nikczemne i kłamliwe pomówienia powoli wychodzą na wierzch. Jeszce należyta kara dla winnych całego zamieszania z jończyklową na czele i wszystko wróci do normy. Wśród strachu i płaczów nieudaczników skamlących za powrotem starych czasów nieróbstwa i warcholstwa.

Aleście nieokrzesani, Czego się czepiacie osoby- bo jesteście cienkie sieczkobrzęki.A co ma byc to będzie - podpisów wystarczy a radni będą nie w kropce a w kropie, Tego moi interlokutorzy życzę nie za poglądy i ipcje ale za odnoszenie się do Pani -.chamstwo i słoma z trepów z niektorych wyłazi,szczegól nie zarzyckim obrzezańcom. Zapraszam na Włodkową to pogadamyi. :P
Cytować
 
 
-8 #33 reAhmed 2012-01-13 12:18
Cytuję Włodzimierz Skrzyński:
Cytuję KUREK:
Nie warto komentować bełkotu pani Jończyk. Trzeba tą kobietę zostawić samą sobie, może dojdzie sama do emocjonalnej równowagi.

Cytuję Ahmed:
Cytuję azor12:
Łopatologicznie ci przypomne stachu, że nie będzie konca kadencji i rozstaniecie się darmozjady i partacze z korytem na wiosnę!

Cytuję azor12:
Łopatologicznie ci przypomne stachu, że nie będzie konca kadencji i rozstaniecie się darmozjady i partacze z korytem na wiosnę!

Chciałbyś kmiotku :D Ale nie ma takiej opcji. Wasze nikczemne i kłamliwe pomówienia powoli wychodzą na wierzch. Jeszce należyta kara dla winnych całego zamieszania z jończyklową na czele i wszystko wróci do normy. Wśród strachu i płaczów nieudaczników skamlących za powrotem starych czasów nieróbstwa i warcholstwa.

Aleście nieokrzesani, Czego się czepiacie osoby- bo jesteście cienkie sieczkobrzęki.A co ma byc to będzie - podpisów wystarczy a radni będą nie w kropce a w kropie, Tego moi interlokutorzy życzę nie za poglądy i ipcje ale za odnoszenie się do Pani -.chamstwo i słoma z trepów z niektorych wyłazi,szczegól nie zarzyckim obrzezańcom. Zapraszam na Włodkową to pogadamyi. :P


Pitolicie Hipolicie jak zwykle. Jeśli do niektórych inny ton wypowiedzi po prostu nie dociera cóż można począć? A to że co poniektórym patologicznym elementom wydaje się że są pępkiem świata wymaga od normalnych ludzi brutalnego ich sprowadzenia na ziemię.
Cytować
 
 
+5 #34 ?Gimer 2012-01-13 12:22
Wszyscy podaja tylko przyklad lodowiska. Tylko tyle? Lodowisko to znaczy, ze duzo zrobil? Litości. A to, ze Kalwaria kierują wadowice to juz nie ma znaczenia?
Wazne ze mamy sie gdzie slizgac, w lecie tez bedziemy sie slizgac, reszta nas nie obchodzi
Cytować
 
 
-6 #35 reAhmed 2012-01-13 12:48
Cytuję Gimer:
Wszyscy podaja tylko przyklad lodowiska. Tylko tyle? Lodowisko to znaczy, ze duzo zrobil? Litości. A to, ze Kalwaria kierują wadowice to juz nie ma znaczenia?
Wazne ze mamy sie gdzie slizgac, w lecie tez bedziemy sie slizgac, reszta nas nie obchodzi


Pozostałych rzeczy jak widać nie chcesz widzieć. Ale nawet lodowisko jest większym dorobkiem niż ormantus dał nam przez 20 lat!!
Cytować
 
 
+1 #36 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 14:31
Cytuję agata:
piter. popieram twoja wypowiedz..A pani Jonczyk to frustratka. Znam ja od ponad 2o lat, nigdzie w pracy nie zagrzewala miejsca , jezdzac po calej gminie . Zastanawiam sie ,dlaczego telewizja do rozmowy o referendum wybrala osoby , ktore umialy powiedziec tyle ,ze nowy burmistrz NIC NIE ZROBIL przez ubiegly rok, a wrecz przeciwnie : cofnelismy sie- mto slowa p. Jonczyk. Oj Jonczyk, Jonczyk , zapewne nie wiesz ze np., przez 3 tygodnie funkcjonowania lodowiska skorzystalo ponad 3OOO osob.Ormanty przez 2O lat w tym wzgledzie mimo wielu naciskow ze strony spoleczenstwa NIE ZROBIL., a " placuszek " zabaw obok biblioteki w 2oo7/8 rok powstal po 17 latach ciezkiej Jego pracy,. Dazyl do tego ,by tak znane w swiecie miasto jak kalwaria -dzieki J,P.II stlamsic i ,,upodlic .Pozwolili na to ludzie typu p. Jonczyk i pozostalych 9 czlonkow zalozycieli . Wierze w madrosc mieszkancow Kalwarii i dadza odpor wywrotowcom.

Ciekawe skąd masz te wiadomości, bo ja znam Jończykową dłużej bo od podstawówki i wiem że od 20 lat pracuje w tym samym zakładzie pracy. Jak mi wiadomo większość ludzi w gminie przewinęła się przez to biuro na Jana Pawła. Sprawdź i głupot nie opowiadaj. A tak na marginesie coś brała bo ci się ludzie zaczynają mylić.
Cytować
 
 
+2 #37 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 14:32
Może pomyliłaś z życiorysem burmistrza on dość często zmieniał pracę.
Cytować
 
 
+1 #38 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 14:37
Cytuję Staszek:
Cytuję xxxxxxxxx:
hahah wszyscy narzekacie na burmistrza a tu hojny Pan Stradomski zmniejszył deficyt do 4milionów przynajmniej tak powiedział w wywiadzie, Widzicie jakie to proste?
było siedem milionów a potem cztery, jaki wniosek?
Burmistrz dołożył z własne kieszeni:) Bo przecież chyba nie na potrzeby kroniki padły takie słowa?
Sory jest jeszcze jedna opcja, Stradomski jest tak nie kompetentny że bez cioci z wierońskiego nie jest w stanie przekazać prostego komunikatu.


Głupich nie sieją ,sami się rodzą. Żeby móc rozmawiać o budżecie i deficycie trzeba choć trochę znać podstawy. Jak widać ty nie masz o niczym pojęcia więc się nie wypowiadaj. Wykonanie zeszłorocznego budżetu a plan na kolejny rok to dwie odmienne kwestie. A wykonanie obecnego planu może również się różnić od zaplanowanego. Wytłumaczę łopatologicznie : przy takim zarządzaniu jak obecnie deficyt zostanie zlikwidowany przed upływem kadencji.


Niech włodzrz myśli co podaje do publicznej wiadomości

deficyt w biuletynie ponad 10 mln
deficyt w tvp 4 mln
samo za siebie mówi - i nie ubliżaj nikomu bo twój pryncypał sam sobie strzelił w kolanko po raz kolejny.
Cytować
 
 
-5 #39 a mnie sie wydajeAhmed 2012-01-13 14:37
Cytuję ???:
Cytuję agata:
piter. popieram twoja wypowiedz..A pani Jonczyk to frustratka. Znam ja od ponad 2o lat, nigdzie w pracy nie zagrzewala miejsca , jezdzac po calej gminie . Zastanawiam sie ,dlaczego telewizja do rozmowy o referendum wybrala osoby , ktore umialy powiedziec tyle ,ze nowy burmistrz NIC NIE ZROBIL przez ubiegly rok, a wrecz przeciwnie : cofnelismy sie- mto slowa p. Jonczyk. Oj Jonczyk, Jonczyk , zapewne nie wiesz ze np., przez 3 tygodnie funkcjonowania lodowiska skorzystalo ponad 3OOO osob.Ormanty przez 2O lat w tym wzgledzie mimo wielu naciskow ze strony spoleczenstwa NIE ZROBIL., a " placuszek " zabaw obok biblioteki w 2oo7/8 rok powstal po 17 latach ciezkiej Jego pracy,. Dazyl do tego ,by tak znane w swiecie miasto jak kalwaria -dzieki J,P.II stlamsic i ,,upodlic .Pozwolili na to ludzie typu p. Jonczyk i pozostalych 9 czlonkow zalozycieli . Wierze w madrosc mieszkancow Kalwarii i dadza odpor wywrotowcom.

Ciekawe skąd masz te wiadomości, bo ja znam Jończykową dłużej bo od podstawówki i wiem że od 20 lat pracuje w tym samym zakładzie pracy. Jak mi wiadomo większość ludzi w gminie przewinęła się przez to biuro na Jana Pawła. Sprawdź i głupot nie opowiadaj. A tak na marginesie coś brała bo ci się ludzie zaczynają mylić.


A mnie się wydaje że iwonka, ??? i pani j. to ta sama osoba. Chociaż ??? pisze zbyt mądrze jak na możliwości tej pani.
Cytować
 
 
-4 #40 reAhmed 2012-01-13 14:43
Cytuję ???:
Cytuję Staszek:
Cytuję xxxxxxxxx:
hahah wszyscy narzekacie na burmistrza a tu hojny Pan Stradomski zmniejszył deficyt do 4milionów przynajmniej tak powiedział w wywiadzie, Widzicie jakie to proste?
było siedem milionów a potem cztery, jaki wniosek?
Burmistrz dołożył z własne kieszeni:) Bo przecież chyba nie na potrzeby kroniki padły takie słowa?
Sory jest jeszcze jedna opcja, Stradomski jest tak nie kompetentny że bez cioci z wierońskiego nie jest w stanie przekazać prostego komunikatu.


Głupich nie sieją ,sami się rodzą. Żeby móc rozmawiać o budżecie i deficycie trzeba choć trochę znać podstawy. Jak widać ty nie masz o niczym pojęcia więc się nie wypowiadaj. Wykonanie zeszłorocznego budżetu a plan na kolejny rok to dwie odmienne kwestie. A wykonanie obecnego planu może również się różnić od zaplanowanego. Wytłumaczę łopatologicznie : przy takim zarządzaniu jak obecnie deficyt zostanie zlikwidowany przed upływem kadencji.


Niech włodzrz myśli co podaje do publicznej wiadomości

deficyt w biuletynie ponad 10 mln
deficyt w tvp 4 mln
samo za siebie mówi - i nie ubliżaj nikomu bo twój pryncypał sam sobie strzelił w kolanko po raz kolejny.



Bredzisz waćpanna jak zwykle. Jeśli mylisz plan deficytu z rzeczywistym wykonaniem budżetu wróć się do szkoły. O ile taka była w twojej karierze bo po jakości twoich komentarzy śmiem powoli w to powątpiewać .
Cytować
 
 
+1 #41 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 14:44
Cytuję Ahmed:
Cytuję Gimer:
Wszyscy podaja tylko przyklad lodowiska. Tylko tyle? Lodowisko to znaczy, ze duzo zrobil? Litości. A to, ze Kalwaria kierują wadowice to juz nie ma znaczenia?
Wazne ze mamy sie gdzie slizgac, w lecie tez bedziemy sie slizgac, reszta nas nie obchodzi


Pozostałych rzeczy jak widać nie chcesz widzieć. Ale nawet lodowisko jest większym dorobkiem niż ormantus dał nam przez 20 lat!!


Te pozostałe rzeczy? ;-)
Cytować
 
 
-3 #42 RE: Radni uchwalili budżet agata 2012-01-13 14:45
Do kitaj :pan burmistrz rozmawial z niemcami w jezyku NIEMIECKIM ! Fakt ,ze ktos ma problem w wyslawianiu sie - zaskoczony - stres , nie swiadczy o zdolnosciach organizacyjnych czy innych na tym stanowisku potrzebnych. Punkt widzenia zalezy od punktu " patrzenia "., powodzenia zycze rowniez w wyslawianiu sie .
Cytować
 
 
+3 #43 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 14:47
Cytuję Ahmed:
Cytuję ???:
Cytuję agata:
piter. popieram twoja wypowiedz..A pani Jonczyk to frustratka. Znam ja od ponad 2o lat, nigdzie w pracy nie zagrzewala miejsca , jezdzac po calej gminie . Zastanawiam sie ,dlaczego telewizja do rozmowy o referendum wybrala osoby , ktore umialy powiedziec tyle ,ze nowy burmistrz NIC NIE ZROBIL przez ubiegly rok, a wrecz przeciwnie : cofnelismy sie- mto slowa p. Jonczyk. Oj Jonczyk, Jonczyk , zapewne nie wiesz ze np., przez 3 tygodnie funkcjonowania lodowiska skorzystalo ponad 3OOO osob.Ormanty przez 2O lat w tym wzgledzie mimo wielu naciskow ze strony spoleczenstwa NIE ZROBIL., a " placuszek " zabaw obok biblioteki w 2oo7/8 rok powstal po 17 latach ciezkiej Jego pracy,. Dazyl do tego ,by tak znane w swiecie miasto jak kalwaria -dzieki J,P.II stlamsic i ,,upodlic .Pozwolili na to ludzie typu p. Jonczyk i pozostalych 9 czlonkow zalozycieli . Wierze w madrosc mieszkancow Kalwarii i dadza odpor wywrotowcom.

Ciekawe skąd masz te wiadomości, bo ja znam Jończykową dłużej bo od podstawówki i wiem że od 20 lat pracuje w tym samym zakładzie pracy. Jak mi wiadomo większość ludzi w gminie przewinęła się przez to biuro na Jana Pawła. Sprawdź i głupot nie opowiadaj. A tak na marginesie coś brała bo ci się ludzie zaczynają mylić.


A mnie się wydaje że iwonka, ??? i pani j. to ta sama osoba. Chociaż ??? pisze zbyt mądrze jak na możliwości tej pani.


Jak będę gotowy zmienić płeć to cię poinformuję, szczęśliwy, inteligentny to ty nie jesteś jak widać.
Cytować
 
 
+3 #44 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 14:50
Nie uczyłem się w seminarium i nauczycielem nie jestem, to pewnie głupek jestem.
Ahmed dzięki że cię mamy, możemy polegać na twojej zdrowej ocenie.
Pozdrawiam ciepło sie ubierz, o czapeczce pamiętaj bo zimno zaszkodzi komóreczkom.
Cytować
 
 
-5 #45 reAhmed 2012-01-13 14:51
Cytuję ???:
Cytuję Ahmed:
Cytuję Gimer:
Wszyscy podaja tylko przyklad lodowiska. Tylko tyle? Lodowisko to znaczy, ze duzo zrobil? Litości. A to, ze Kalwaria kierują wadowice to juz nie ma znaczenia?
Wazne ze mamy sie gdzie slizgac, w lecie tez bedziemy sie slizgac, reszta nas nie obchodzi


Pozostałych rzeczy jak widać nie chcesz widzieć. Ale nawet lodowisko jest większym dorobkiem niż ormantus dał nam przez 20 lat!!


Te pozostałe rzeczy? ;-)


Ręce opadają przy próbie argumentacji z ludźmi twojego poziomu. Ale łopatologicznie raz jeszcze. Primo zmniejszenie deficytu, secundo usprawnienie pracy urzędu, tercjo dokończenie mnóstwa prac rozkopanych przez poprzednika. Można by dalej wymieniać ale po co? Jeśli do ciebie nie dochodzi że zjechanie z deficytem w ciągu roku o 5 mln nie jest przykładem wielkiej pracy to albo jesteś idiotką albo dzieckiem.
Cytować
 
 
-6 #46 RE: Radni uchwalili budżet Ahmed 2012-01-13 14:52
Cytuję ???:
Nie uczyłem się w seminarium i nauczycielem nie jestem, to pewnie głupek jestem.
Ahmed dzięki że cię mamy, możemy polegać na twojej zdrowej ocenie.
Pozdrawiam ciepło sie ubierz, o czapeczce pamiętaj bo zimno zaszkodzi komóreczkom.

Przynajmniej ma czemu zaszkodzić w odróżnieniu od ciebie.
Cytować
 
 
-5 #47 RE: Radni uchwalili budżet agata 2012-01-13 14:55
do kitaj: moze sie ustatkowala , ale wczesniej ...........jak wyzej, niech ona zacznie sie leczyc , za wypowiedz w tv : iz COFA sie kalwaria od roku , moze prawnie miec powazne klopoty , sprawdzone na 100% .Zly to ptak ,
' co kale swoje gniazdo " na cala malopolske ,.
Cytować
 
 
+3 #48 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 14:59
Cytuję agata:
Do kitaj :pan burmistrz rozmawial z niemcami w jezyku NIEMIECKIM ! Fakt ,ze ktos ma problem w wyslawianiu sie - zaskoczony - stres , nie swiadczy o zdolnosciach organizacyjnych czy innych na tym stanowisku potrzebnych. Punkt widzenia zalezy od punktu " patrzenia "., powodzenia zycze rowniez w wyslawianiu sie .


Jasne wielce oświecona widać to na przykładzie programu jak się przełożyło na realizacje. powodzenia zaciemniona istoto, tylko bełkoczesz a sensu w tym nie ma
Cytować
 
 
+1 #49 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 15:03
Cytuję Ahmed:
Cytuję ???:
Cytuję Ahmed:
Cytuję Gimer:
Wszyscy podaja tylko przyklad lodowiska. Tylko tyle? Lodowisko to znaczy, ze duzo zrobil? Litości. A to, ze Kalwaria kierują wadowice to juz nie ma znaczenia?
Wazne ze mamy sie gdzie slizgac, w lecie tez bedziemy sie slizgac, reszta nas nie obchodzi


Pozostałych rzeczy jak widać nie chcesz widzieć. Ale nawet lodowisko jest większym dorobkiem niż ormantus dał nam przez 20 lat!!


Te pozostałe rzeczy? ;-)


Ręce opadają przy próbie argumentacji z ludźmi twojego poziomu. Ale łopatologicznie raz jeszcze. Primo zmniejszenie deficytu, secundo usprawnienie pracy urzędu, tercjo dokończenie mnóstwa prac rozkopanych przez poprzednika. Można by dalej wymieniać ale po co? Jeśli do ciebie nie dochodzi że zjechanie z deficytem w ciągu roku o 5 mln nie jest przykładem wielkiej pracy to albo jesteś idiotką albo dzieckiem.


co bierzesz oszołomie, że do ciebie nie dociera, i pisze się idioto nie idiotko. ty już widzisz te króliczki.
Cytować
 
 
+5 #50 RE: Radni uchwalili budżet wiki 2012-01-13 15:03
do ? ? ?.szkoda energii i czasu na odpowiedzi., ide na lyzwy , 2o lat na to czekalam .Lodowisko w kalwarii , gdy nie ma sniegu , jest dla wszystkich wazne , szczegolnie dla dzieci i mlodziezy ., i to jest ten KROK do TYLU ?
Cytować
 
 
+5 #51 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 15:07
To jest + dla stradomskiego, i słuszne działania, a co do reszty też idę. Koniec pracy - wolne zaczynam.
Do następnego oszołomy ahmed/agata bo to chyba jedno i to samo
Cytować
 
 
0 #52 RE: Radni uchwalili budżet Jan 2012-01-13 15:07
A ja tak z boku patrze jak i większość mieszkańców gminy na was z politowaniem Ahmed - klakier władzy, ??? - zwolennik referendum.

Jak już tu kiedyś była mowa oba obozy są skończone obecnego jak i byłego. Oba obozy spotkają się na śmietniku ... historii tej gminy.

Większość przeciętnych szarych i nie zaangażowanych rodzinnie czy też służbowo po jednej czy drugiej stronie ma z was niezły ubaw.

Teraz się minusy posypią masowo z jednej i drugiej strony i to was połączy :)
Cytować
 
 
-6 #53 RE: Radni uchwalili budżet Ahmed 2012-01-13 15:08
Cytuję ???:
Cytuję Ahmed:
Cytuję ???:
Cytuję Ahmed:
Cytuję Gimer:
Wszyscy podaja tylko przyklad lodowiska. Tylko tyle? Lodowisko to znaczy, ze duzo zrobil? Litości. A to, ze Kalwaria kierują wadowice to juz nie ma znaczenia?
Wazne ze mamy sie gdzie slizgac, w lecie tez bedziemy sie slizgac, reszta nas nie obchodzi


Pozostałych rzeczy jak widać nie chcesz widzieć. Ale nawet lodowisko jest większym dorobkiem niż ormantus dał nam przez 20 lat!!


Te pozostałe rzeczy? ;-)


Ręce opadają przy próbie argumentacji z ludźmi twojego poziomu. Ale łopatologicznie raz jeszcze. Primo zmniejszenie deficytu, secundo usprawnienie pracy urzędu, tercjo dokończenie mnóstwa prac rozkopanych przez poprzednika. Można by dalej wymieniać ale po co? Jeśli do ciebie nie dochodzi że zjechanie z deficytem w ciągu roku o 5 mln nie jest przykładem wielkiej pracy to albo jesteś idiotką albo dzieckiem.


co bierzesz oszołomie, że do ciebie nie dociera, i pisze się idioto nie idiotko. ty już widzisz te króliczki.



Złość się złość IDIOTKO :lol: :lol: :lol:
Cytować
 
 
-5 #54 RE: Radni uchwalili budżet agata 2012-01-13 15:10
? ? ? nie mierz innych swoja miara .to ostatnie zdanie swiadczy o twoim poziomie intelektualnym i etycznym , i tacy chca rewolucji dla rewolucji , dla draki ,zeby zaistniec .
Cytować
 
 
+6 #55 AhmedE 2012-01-13 15:24
Ahmed gratuluje doboru nicka, no po prostu lepiej nie mogłeś się nazwać. Doskonale ilustruje twoją osobowość.
Cytować
 
 
-7 #56 reAhmed 2012-01-13 15:28
Cytuję Jan:
A ja tak z boku patrze jak i większość mieszkańców gminy na was z politowaniem Ahmed - klakier władzy, ??? - zwolennik referendum.

Jak już tu kiedyś była mowa oba obozy są skończone obecnego jak i byłego. Oba obozy spotkają się na śmietniku ... historii tej gminy.

Większość przeciętnych szarych i nie zaangażowanych rodzinnie czy też służbowo po jednej czy drugiej stronie ma z was niezły ubaw.

Teraz się minusy posypią masowo z jednej i drugiej strony i to was połączy :)


Wypraszam sobie. Mam dwa cele. Jednym z nich jest nie dopuścić do powrotu starej kliki. Drugi to reagować na kłamstwa ludzi którzy w interesie nie mają naszego wspólnego dobra. Ty jak widać jesteś przedstawiciele m obu grup.
Cytować
 
 
+6 #57 Zlecenia ?kitaj 2012-01-13 15:30
Ile włodzarz przeznaczył na umowy zlecenia ? Jakie kwoty wydatkował i z kim takie umowy były podpisywane w 2011 roku ? Jakie kwoty przeznaczono na promocję i co było zamawiane i kupowane ? To jest jawna informacja publiczna !
Cytować
 
 
-5 #58 :)Ahmed 2012-01-13 15:30
Cytuję E:
Ahmed gratuluje doboru nicka, no po prostu lepiej nie mogłeś się nazwać. Doskonale ilustruje twoją osobowość.


Natomiast nick E jest wyrazem polotu, inteligencji i wyraża więcej niż 1000 słów :D
Cytować
 
 
+3 #59 RE: Radni uchwalili budżet Jan 2012-01-13 15:37
Cytuję Ahmed:
Cytuję Jan:
A ja tak z boku patrze jak i większość mieszkańców gminy na was z politowaniem Ahmed - klakier władzy, ??? - zwolennik referendum.

Jak już tu kiedyś była mowa oba obozy są skończone obecnego jak i byłego. Oba obozy spotkają się na śmietniku ... historii tej gminy.

Większość przeciętnych szarych i nie zaangażowanych rodzinnie czy też służbowo po jednej czy drugiej stronie ma z was niezły ubaw.

Teraz się minusy posypią masowo z jednej i drugiej strony i to was połączy :)


Wypraszam sobie. Mam dwa cele. Jednym z nich jest nie dopuścić do powrotu starej kliki. Drugi to reagować na kłamstwa ludzi którzy w interesie nie mają naszego wspólnego dobra. Ty jak widać jesteś przedstawiciele m obu grup.

Twój jeden i podstawowy cel to by obecna ekipa utrzymała się przy władzy jak najdłużej, jestem na 100 % pewny że jesteś podległy im służbowo albo rodzinnie.

Na Twoje marne zaczepki nie mam zamiaru reagować.
Cytować
 
 
-7 #60 RE: Radni uchwalili budżet Ahmed 2012-01-13 15:39
Cytuję Jan:
Cytuję Ahmed:
Cytuję Jan:
A ja tak z boku patrze jak i większość mieszkańców gminy na was z politowaniem Ahmed - klakier władzy, ??? - zwolennik referendum.

Jak już tu kiedyś była mowa oba obozy są skończone obecnego jak i byłego. Oba obozy spotkają się na śmietniku ... historii tej gminy.

Większość przeciętnych szarych i nie zaangażowanych rodzinnie czy też służbowo po jednej czy drugiej stronie ma z was niezły ubaw.

Teraz się minusy posypią masowo z jednej i drugiej strony i to was połączy :)


Wypraszam sobie. Mam dwa cele. Jednym z nich jest nie dopuścić do powrotu starej kliki. Drugi to reagować na kłamstwa ludzi którzy w interesie nie mają naszego wspólnego dobra. Ty jak widać jesteś przedstawiciele m obu grup.

Twój jeden i podstawowy cel to by obecna ekipa utrzymała się przy władzy jak najdłużej, jestem na 100 % pewny że jesteś podległy im służbowo albo rodzinnie.

Na Twoje marne zaczepki nie mam zamiaru reagować.


Chyba ci się nicki pomyliły :D
Cytować
 
 
+1 #61 wreszcie łikentOberdziad 2012-01-13 15:53
Odpocznijcie nieco przez "likent" i przekażcie sobie znak pokoju. A referendum i tak będzie,a absolutorium w życiu nie będzie ,a namaszczenia zostaną cofniete - to wam rzekę Człowiek z Rio, Zima wasza wiosna nasza :lol:
Cytować
 
 
+4 #62 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-13 16:26
czy burmistrz kłamie, czy tylko się pomylił??????

wadowice.naszemiasto.pl/tag/nowy-budzet-kalwaria.html

wadowice.naszemiasto.pl/tag/nowy-budzet-kalwaria.html
co jest prawdą? Niech powie !!!!!!
Cytować
 
 
0 #63 RE: Radni uchwalili budżet nowi 2012-01-13 16:39
Cytuję Oberdziad:
Odpocznijcie nieco przez "likent" i przekażcie sobie znak pokoju. A referendum i tak będzie,a absolutorium w życiu nie będzie ,a namaszczenia zostaną cofniete - to wam rzekę Człowiek z Rio, Zima wasza wiosna nasza :lol:


"I prodwe godocie, jakem cłek pobozny racja wasa i nasa"
Cytować
 
 
+6 #64 RE: Radni uchwalili budżet nowi 2012-01-13 16:41
Przesłanie do Ahmeda i ??? Jak się pis dowie że ta strona służy do porozumiewania się ciot do będzie problem. I będzie trzeba wzywać Palikotów na pomoc.
Cytować
 
 
+4 #65 Do Pani Agatakitaj 2012-01-13 19:36
"Radni uchwalili budżet — agata 2012-01-13 14:45". Na zdjęciach jest Pani Kuchareczko, która swobodnie wypowiada się w języku niemieckim. Ta Pani była tłumaczką ? Tako rzecze miasto. Prawda to ?
Cytować
 
 
+10 #66 RE: Radni uchwalili budżet nowi 2012-01-21 12:53
Dalej nie wiemy jak naszemu cudowi ekonomicznemu udała się ta sztuczka z dziurą budżetowa. Jak z ponad 12 ml zmniejszył zadłużenie do niecałych 4 ml.

Nagroda NOBLA za takie osiągnięcia. Kolejny złoty chłopiec ekonomii, Do Warszawy z nim, takich tam potrzeba.
Cytować
 
 
+7 #67 Łapki do góry - piękne zdjęciewujo 2012-01-21 13:29
Krzyknął burmistrz, łapki do góry, budżet przeszedł jednogłośnie. Bez zastanowienia, bez pomyślunku, bez refleksji. Z cudami (patrz j.w. nowi). Radni dla tego comiesięcznego tysiaka z naszych podatków zrobią wszystko. Byle zabezpieczyć swoją kieszeń.
Cytować
 
 
+11 #68 Radni uchwalili budżetDAGA 2012-01-21 18:42
ak zapowiedział tak też zrobił — DAGA 2012-01-21 18:40
Byłam dzisiaj na Dniu Babci i Dziadka w CKSIT i przemawiał p.burmistrz(chodz nie wiem kto Go zaprosił)po prostu tragedia nie wiem jak nauczyciel w dodatku burmistrz może się tak jąkać to te dzieci co występowały lepiej wypadły po prostu wstyd że ktoś taki nas reprezentuje z odpowiedzi pała!!!!!!!!!!! JESTEM ZA REFERENDUM
Cytować
 
 
+5 #69 achmed miałeś dać te kosztaal 2012-01-21 21:24
Będę Cię Achmedzie prześladował teraz. Napiałeś przy innej okazji o "bezsensownych kosztach" referendum. Spytałem Cię o TE KOSZTY i nie raczyłeś ich podać (LICZBY LUB CYFERKI). Będę Cię teraz tropił dokąd nie uzyskam odpowiedzi.
Bredzić i pisać komunały, a wiedzieć to jednak spora różnica.
LICZ ACHMEDZIE (to może z Ciebie co bedzie:))).
Znajdę Cię w każdym wątku i ponowię to pytanie nie miej złudzeń.
Może lepiej TUTAJ odpowiesz i będziesz miał "z wora".
Cytować
 
 
+8 #70 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-21 21:36
Ahmedziku laluniu kochana racz odpowiedzieć na to istotne i tak nurtujące wszystkich pytanie, My już wiemy ile to referendum Gminę kosztować będzie i jak pisałem nie jest to wielki koszt. Porównywalny jest z wysokością pensji pani wice miesięczną. Jak laluniu masz inne informacje to je przytocz albo zamilknij i pierdoł nie gadaj.
Cytować
 
 
+5 #71 RE: Radni uchwalili budżet al 2012-01-22 18:48
Achmed Ty PIERDOŁO.Gdzie jesteś??????????????. Zawsze taki aktywny bojownik!? Wpisów pięć na dobę, a teraz dwa dni brak?
Znowu Cię wcięło? Daj te LICZYBY!!!!!!
Ja Ci nie odpuszczę. (Mam jeszcze kilka ciekawych pytań;) Ale najpierw te KOSZTY GMINY "BEZSENSOWNEGO" referendum.
Cytować
 
 
+6 #72 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-22 19:22
Cytuję kitaj:
"Radni uchwalili budżet — agata 2012-01-13 14:45". Na zdjęciach jest Pani Kuchareczko, która swobodnie wypowiada się w języku niemieckim. Ta Pani była tłumaczką ? Tako rzecze miasto. Prawda to ?


Jedna z dwóch pań które są zatrudnione jako koordynatorki do kontaktów z Niemcami. Ciekawe ile zarabiają i ile tych kontaktów było w 2011 r ?

Słyszałem że opłakana ilość w porównaniu do poprzednich lat. Nie pomijajmy też faktu że za starego był tylko jeden koordynator. Jak widać za nowego wszystko jest razy 2.

A co do Ahmedzika to dziwna rzecz , gdzieś sie zaszył biedaku, strach, brak argumentów. czy zdanie zmieniłeś?
Cytować
 
 
+1 #73 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-22 21:27
Ahmed ma problem z wielbłądem :lol: i piasek mu w d.... wlazł. :lol:
Cytować
 
 
+4 #74 RE: Radni uchwalili budżet nowi 2012-01-22 21:48
Cytuję xxxxxxxxx:
hahah wszyscy narzekacie na burmistrza a tu hojny Pan Stradomski zmniejszył deficyt do 4milionów przynajmniej tak powiedział w wywiadzie, Widzicie jakie to proste?
było siedem milionów a potem cztery, jaki wniosek?
Burmistrz dołożył z własne kieszeni:) Bo przecież chyba nie na potrzeby kroniki padły takie słowa?
Sory jest jeszcze jedna opcja, Stradomski jest tak nie kompetentny że bez cioci z wierońskiego nie jest w stanie przekazać prostego komunikatu.


Ponad 12 ml, potem 10ml i dopiero mniej niż 4 ml. to cudotwórca co ci referendyści chcą od takiego geniusza ekonomi po tyłku tylko takiego całować a nie odwoływać co za marnotrawstwo.
Cytować
 
 
0 #75 Ahmed wróciDromader 2012-01-22 22:20
Cytuję ???:
Ahmed ma problem z wielbłądem :lol: i piasek mu w d.... wlazł. :lol:

Już wracamy,cierpli wości,łykend się kończy , a wtedy .................. :cry:
Cytować
 
 
+1 #76 RE: Radni uchwalili budżet ??? 2012-01-22 23:09
Nie mogę się doczekać :D
Cytować
 
 
+2 #78 wolneDromader 2012-01-23 21:19
Cytuję ???:
Nie mogę się doczekać :D

Nie doczekasz się, wzielim wolne,jezdymy na Nosalu,jeżdżomy ,hej :lol:
Cytować
 
 
-8 #79 czemukrzys 2012-01-23 21:29
czemu żaden z was nie kandydował . a teraz mówice ze sie jąka. w koronie klaskaliscie mysleliscie ze wam cuda zrobi .co by zrobił to i tak bedzie zle .budziary juz sie nie zmienią
Cytować
 
 
-6 #80 cokrzys 2012-01-23 21:48
co minusy mi dajecie prawda was kole pokarzcie kandydata jak macie to mu klaskajcie
Cytować
 

Dodaj komentarz

Dodając komentarz automatycznie akceptujesz Regulamin.


Kod antysapmowy
Odśwież (Przepisz kod z obrazka poniżej)





Inicjatywy Mieszkańców:




Losowy Obrazek:




TVNaszaKalwaria:



OnLine:

Naszą witrynę przegląda teraz 89 gości 


| Hotel Kalwaria Zebrzydowska | Wynajem podnosników Kraków | Meble Kalwaria | Granity marmury | Elmark | Reklama Wadowice | Kalwaria Zebrzydowska | Internet Kalwaria |