Inicjatywa §18

(17 głosów, średnia ocena 3.12 na 5)

Ruszamy z inicjatywą obywatelską! Będziemy dążyć do tego  by radni dokonali zmian w Statucie o zapis dopuszczający wolne wnioski i interpelacje mieszkańców. Naszą inicjatywę nazwaliśmy Inicjatywa §18.


Głos mieszkańców w każdej społeczności lokalnej jest najważniejszy, to mieszkańcy mają największy wpływ na to co dzieje się wokół nich. Mieszkańcy nie chcą by ich  głos ograniczał się tylko do udziału w wyborach, mieszkańcy gminy Kalwaria Zebrzydowska mają prawo głosu, chcą też by władza samorządowa szanowała ich zdanie i opinie.

Z tych właśnie powodów  Tomasz Baluś – portal NaszaKalwaria.pl, Jerzy Rojek - Obywatelska Organizacja Strażnicza, a także min. Rafał „Albin” Łęczyński - rozpoczęli prace nad obywatelskim projektem  „Inicjatywa §18”.

Nazwa powstała od paragrafu 18 Statutu Gminy Kalwaria Zebrzydowska, który mówi jaki porządek obrad powinna zawierać sesja Rady Miasta.

Proponujemy zmienić paragraf 18 Statutu, dodając do niego pkt. 6 „wolne wnioski i interpelacje mieszkańców”, taka zmiana usankcjonuje prawnie i potwierdzi konstytucyjne prawo do wolności słowa i wypowiedzi wszystkim mieszkańcom obecnym na sesji.

Nie będziemy ukrywać, że nasza  inicjatywa zrodziła się po ostatniej Sesji Rady Miejskiej, która miała miejsce 15 września 2011r. kiedy to doszło do kuriozalnych sytuacji. Mieszkańcy by móc  zabrać głos potrzebowali do tego  zgody i głosowania  radnych.

Do poparcia Inicjatywy §18 zapraszamy wszystkich mieszkańców gminy Kalwaria Zebrzydowska. Zmiany, które chcemy wprowadzić do Statutu będą korzystne dla nas wszystkich.” – mówi Tomasz Baluś.

Za pośrednictwem portalu NaszaKalwaria.pl będziemy informować na bieżąco o naszej inicjatywie. Zapraszamy chętnych do poparcia Inicjatywy §18.

Statut powstawał za rządów burmistrza Ormantego, potrzebne  są zmiany by nowy nie chodził w ciasnych butach poprzednika” – mówi Jerzy Rojek i dodaje „Zmieńmy paragrafy ograniczające nam wolność"

Listy z podpisami prosimy przekazywać na ręce inicjatorów – kontakt Tomasz Baluś – 692-803-701 – Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. – Jerzy Rojek 664-299-973 Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Kliknij tutaj -  do pobrania druk poparcia inicjatywy  § 18.

 

Zobacz też:

{JJK}

Komentarze 

 
+22 #1 RE: Inicjatywa §18Necik 2011-09-26 11:34
Brawo i jeszcze raz brawo.

Szkoda tylko, ze takie oczywistosci wymagają tyle poświęcenia, a nie są załatwiane od ręki przez urzedujących.

Jeśli burmistrz/rada odmówi przyjęcia tego wniosku to się pogrążą jak nigdy dotąd.
Cytować
 
 
+22 #2 superkalwarianin 2011-09-26 11:48
Rodzi nam się społeczeństwo obywatelskie co interesuje się sprawami gminy!

Kapitalny pomysł i szok ze dopiero teraz ludzie z boku muszą to podpowiadać radnym. Pełen szacun dla panów Balusia, Rojka i Albina mojego ziomka zresztą. Panowie tak trzymać w was nadzieja. Chętnie podpiszę i podrzucę ci listę Albin.
Cytować
 
 
+5 #3 RE: Inicjatywa §18stradom 2011-09-26 12:20
Rojek teraz miesza w Wadowicach jak widać i słychać. Moim zdaniem to żenada że ludzie na sesji muszą się prosić aby cimrowa z jej dworem wysłuchali mieszkańców. Nawet jeśli statut choć opracowany za czasów Ormantego nie był nigdy tak skrupulatnie wykorzystywany do zasłaniania się od odpowiedzi jak to mamy teraz na każdej sesji w wydaniu niedoszłego księdza.
stradomszczaki boją sie widocznie ludzi i mają w nosie ich problemy a to że poprzednik zostawił taki statu jest jak widać na rekę scyzorykowi i stanowi doskonały parasol ochronny.
Do wiadomości panie Rojek statu nie opracował burmistrz a tym bardziej go nie zatwierdzał bo jest to zadanie włąsne rady miejskie i to do nich czyli radnych trzeba uderzyć
Cytować
 
 
-14 #4 O KURDEChuck Norris Strażnik WszysStrażyk z fabrykikredek 2011-09-26 13:49
Zawracanie Wisły kijkiem :eek:
Ale lipna lipa, że nie powiem jak Józwa Butrym Beznogi z Wołmontowicz :D :lol: 8) .
Cytować
 
 
0 #5 RE: Inicjatywa §18Necik 2011-09-26 13:52
Cytuję stradom:
Rojek teraz miesza w Wadowicach jak widać i słychać. Moim zdaniem to żenada że ludzie na sesji muszą się prosić aby cimrowa z jej dworem wysłuchali mieszkańców. Nawet jeśli statut choć opracowany za czasów Ormantego nie był nigdy tak skrupulatnie wykorzystywany do zasłaniania się od odpowiedzi jak to mamy teraz na każdej sesji w wydaniu niedoszłego księdza.
stradomszczaki boją sie widocznie ludzi i mają w nosie ich problemy a to że poprzednik zostawił taki statu jest jak widać na rekę scyzorykowi i stanowi doskonały parasol ochronny.
Do wiadomości panie Rojek statu nie opracował burmistrz a tym bardziej go nie zatwierdzał bo jest to zadanie włąsne rady miejskie i to do nich czyli radnych trzeba uderzyć


Problem taki, ze radni chętnie udzielają mieszkańcom głosu i nie mają nic przeciwko aktywności mieszkańców, tylko Stradomski boi sie odpowiadać. Nawet z takim statutem za czasów Ormantego nie było problemów w wyrażaniu swoich opinii czy zadawaniu pytań
Cytować
 
 
+1 #6 Trybuna ObywatelskaWiesław 2011-09-26 13:53
U mnie w Koszalinie jest taki punkt posiedzenia Rady Miejskiej, który nazywa się "Trybuna Obywatelska". Zawsze odbywa się w pierwszym dniu posiedzenia Rady o godzinie 17 i każdy mieszkaniec może się odpowiednio wcześniej zapisać i wystąpić w sprawach ważnych dla miasta.
Cytować
 
 
+8 #7 RE: Inicjatywa §18mirek 2011-09-26 14:24
W pełni popieram tę inicjatywę i chętnie podpiszę się pod listą. Obecna rada nic w tej materii nie zrobiła i dopiero trza im podpowiadać gdzie są potrzebne zmiany. Wstyd radni ! To nie tak miało być panie Zbigniewie obiecywał pan ze bedzie inny niz poprzednik a chowasz pan głowe za statutem.
Cytować
 
 
+15 #8 TEST SOLIDARNOŚCIMateusz 2011-09-26 14:28
INICJATYWA WZOROWA I POTRZEBNA
NAKŁANIAM DO JEJ PODPISYWANIA
JEST TO BOWIEM TEST POD PRZYSZŁE
REFERENDUM
"STRADOM I ŚWITA MUSI ODEJŚĆ"
Cytować
 
 
0 #9 Wyważanie otwartych drzwiChuckuck Norris Strażnik Wszyst 2011-09-26 15:01
Ludu światły - a dyć jest prawo do skarg,wniosków, interpelacji itp wynikające chociażby z konstytucji czy innych ustaw ( samorządowych,k pa itp).To statut rady gminy jako przepis prawa lokalnego mizernej rangi łamie te prawa a wy musicie aż na bagnety , bo władza administracyjna ( ministrant?) ma swoje zdanie na ten temat?
Ale co do intencji i zasady oraz celu inicjatywa godna poparcia,jak każda budząca aktywność i chęc zmian na lepsze. Byleby znowu stryjek nie zamienił siekierki na kijek.
Good luck :-|

Jak
Cytować
 
 
0 #10 RE: Inicjatywa §18wiktor 2011-09-26 19:01
A gdzie się podziali RADNII BEZRADNI , czemu oni nie pytają i nie dociekają , łaski nie robią za to kase biorą.Blisko spraw przyziemnych są tylko dwa miesiące przed wyborami Szanuje wolność słowa lecz sesja to nie jarmak a głos powinien być udzielany w sprawach dotyczących sesji to nie miejsce na rostrząsanie indywidualnych cześto zawiłych spraw . Radni powinni w takich sprawach interweniować w urzędzie i rozwikływać zagatki . Podkreślić tu należy że Burmistrz swoim zachowaniem szczela sobie w stope ,słucha złych doradców można tak odpowiedzieć na każde pytanie aby wilk był syty i owca cała . Konkluzja jest taka żę całe zamieszanie i incjatywe uważam za zamieszanie w szklance wody i tak jak w parowozie cała para idzie w gwizdek zamiast w koła
Cytować
 
 
+3 #11 RE: Inicjatywa §18max 2011-09-26 19:12
Jak wyżej oki pomysł i trzeba to wprowadzić!

Jak radni są bezradni to następnym razem ludzie ich nie wybiorą podobnie jak burmistrza któremu zostało jeszcze góra 3 lata jak nie mniej. Potrzeba nowych młodych ludzi z pomysłami i chęcią działania a tacy u nas są! Jak radni nie załatwiają spraw to trzeba te sprawy wziąć we własne ręce.

Jaki jarmark ? Póki co to mamy cyrk a tak to będziemy mieć wolność i swobodę wypowiedzi a takie zasady są w innych miastach na porządku dziennym przykład Koszalina jak wyżej i myślę ze wygląda to solidną demokracje!
Cytować
 
 
-3 #12 Ad vocem WiktorowiEdek z fabryki kredek 2011-09-26 19:33
Otóż to.
Cytować
 
 
-2 #13 Zebraniemieszkaniec 2011-09-26 21:35
Panie administratorze , panie strażniku obywatelski.
Zorganizujcie spotkanie burmistrza z mieszkańcami, bo przedstawiciele zarządów osiedla abo nie chcą albo nie potrafią.
Cytować
 
 
-1 #14 RE: Inicjatywa §18on 2011-09-26 22:12
Baluś i Rojek pokazali, że można zorganizować spotkanie które było ich sukcesem co teraz widać po miesiącach i oczekiwaniach! Teraz to my mieszkańcy musimy naciskać na rade osiedli radnych burmistrza ze chcemy spotkania z burmistrzem.
Cytować
 
 
-1 #15 Spotkaniemłody 2011-09-27 10:41
Cytuję on:
Baluś i Rojek pokazali, że można zorganizować spotkanie które było ich sukcesem

oni zorganizowali spotkanie tylko, że nieoficjalne
Cytować
 
 
+2 #16 RE: Inicjatywa §18iwonka 2011-09-28 16:00
Wniosek o spotkanie z Włodarzem został złożony przez mieszkankę Kalwarii na Zebraniu Mieszkańców Zarządu osiedla nr 1 Pan Stela wniosek przyjął Pani B.Warmuz zaprotokołowała - teraz czekamy co Ci państwo osiągną.Czy zamiotą pod dywanik czy Radzie przedstawią do realizacji. Nie trzeba filozofii ma to być spotkanie oficjalne odpowiednio wcześniej ogłoszone o godzinie też odpowiedniej oraz w dzień wolny od pracy, aby każdy miał możliwość przyjść.

Jeśli nie wskóra nic Pan Stela w niedługim czasie /z różnych przyczyn/ wniosek o zorganizowanie spotkania oficjalnego z naszym Burmistrzem sama złożę w formie pisemnej do Rady Miasta. Tam nie gryzą w końcu są wykonawcami naszej woli. Z wyrazami szacunku. iwonka
Cytować
 
 
+3 #17 sprostowanie dla "młody"iwonka 2011-09-28 16:05
Jak mi wiadomo sam Pan Burmistrz wybrał taką formę co stanowiło niezły żart. Spotkanie nieoficjalne - dziwna rzecz nikt nie dostał kawy ciasteczka czy lampki wina bo tym skutkuje spotkanie nieoficjalne. Jak trzeba być "innym" by takie spotkanie zrobić w miejscu zwanym Urząd Miasta.
Cytować
 
 
-1 #18 OKmis 2011-09-30 18:00
Super sprawa ta inicjatywa i chętnie podpisze! A takie podpieranie się statutem jest jest niepoważne.
Cytować
 
 
+5 #19 ale jajaal 2011-10-01 23:07
Na początek pytanko. Co to ta: Obłędna Organizacja Strażacka? (czy jakoś tak podobnie się nazywa:))) Uświadomcie mnie ludziska bo oczom nie wierze.

A poważnie, to ja głupi zawsze myślałem że wybieram burmistrza i płacę mu za to żeby choć odpowiedział mi na pytania! No bez jaj. Co to za inicjatywa? Inicjatywą to by było wywiezienie aroganta na taczkach.
A jak się do tego ma ustawa o dostępie do informacji. Może inicjatywy nie potrzebne tylko normalna procedura?
Cytować
 
 
+3 #20 RE: Inicjatywa §18iwonka 2011-10-02 09:02
Fakt - Rada w 2003 r. dodała pkt. do statutu więc Rada go ma wywalić. Po kiego grzyba angażować całe społeczeństwo w podpisy skoro wystarczy jeden może dwóch i po krzyku. Pan Burmistrz ani stary ani nowy nie mają nic do statutu rady.
Przejdź się jeden z drugim do Urzędu jak mają dyżur, lub na sesji zgłosić jako wniosek i CAŁA SPRAWA UMIERA W TYM PUNKCIE..Jak mi wiadomo punkt ten powstał aby jednej Pani utrudnić mówienie, ale z tego co wiem nikt tego punktu do dziś nie wykorzystał. Okazało się że nasz Burmistrz umie czytać i bronić się skutecznie lub nie przed mieszkańcami, aby nas zniewolić trzyma za "za pazuchą" Pana Wieronia i ten już czyta skuteczniej lecz bez większych rezultatów jak widać. Wieroń twa inteligencja powala - ściągniecie z Cimrową Stradomskiego w dół.
Cytować
 
 
+5 #21 A sioooooooooster za 6 2011-10-02 09:43
Może Stradomski jest zniewolony a tym wszystkim kręci Wieroński z Andrychowa nijaki rzecznik konsumentów z Wadowic ludzie wykopmy z Kalwarii tych plackorzy co to my młodzieży kształconej w gminie nie mammy. Układ wadowicki Jończyk, Kotarba, Filipiakowa, Stradomski ,Cimrowa, Wieroński dalej miesza .My już wiemy że Burmistrz Stradomski i jego sitwa już naszych głosów nie dostanie ........
Cytować
 
 
+2 #22 no wreszcie opada pomrocznośćEdek z fabrykikredek 2011-10-02 09:50
A pisałem że cała ta "inicjatywa " to lipna lipa i tabletka na ostry ból zęba. A do stomatologa-chirurga w te pędy.
No właśnie - od czego Kalwaryjscy Radni ? Jak będą mieli chęć to "taczki " znajda, a jak nie to jest mały problem.
Konkrety,konkre ty a nie pitolenie.
Pozdro :roll:
Cytować
 
 
+5 #23 RE: Inicjatywa §18nowi 2011-10-07 18:25
Słusznie - "pitolenie" się skończy po wyborach.
Trzeba się zmobilizować i skończyć z oszustwami i przeinaczeniami . Pani ciocia jest mistrzem wykręcania się sianem, to są ostatnie tygodnie panowania w/w "szlachty'. Referendum czas zacząć waść !!!!!!!
Cytować
 
 
+3 #24 panaceum -referendumEdek z Fabrykikredek 2011-10-07 19:13
No pewnie,jak się mówi A trzeba powiedzieć B i to zrobić.
Kalwaria nie pierwsza i nie ostatnia co do "wyjścia z siebie"
z powodu pomroczności wyborczej lub zawodu . Proszę sprawdzić jak to robili inni - jest kilka miast z doświadczeniem "referendalnym" np. Zduńska Wola - 50.000 miasto w łódzkim. Ale najpierw trzeba jasno i precyzyjnie określić i uzasadnić zarzuty, pamiętając że Burgrabiego broni legitymacja uzyskana w wyborach oraz procedury.Krótko mówiąc - mało mówić i "pitolić" a zadziałać profesjonalnie i zdecydowanie,oc zwiście jeśli taka jest"wola ludu"
Cytować
 
 
-3 #25 no to jest już po wyborachEdek z FabrykikPo redek 2011-10-17 19:16
Cytuję nowi:
Słusznie - "pitolenie" się skończy po wyborach.
Trzeba się zmobilizować i skończyć z oszustwami i przeinaczeniami . Pani ciocia jest mistrzem wykręcania się sianem, to są ostatnie tygodnie panowania w/w "szlachty'. Referendum czas zacząć waść !!!!!!!


No i co "nowi" ? - coś powiedział toś powiedział .
I co ????? :lol: :lol: :lol:
Dalej tylko buczyta a nic nic nie robita,widoczni e pasi ;-)
Cytować
 
 
-3 #26 RE: Inicjatywa §18? 2011-10-17 20:16
Do Iwonka bo ona chyba najlepiej jest zorientowana co tam z referendum co o nim tak w kółko powtarza ?
Cytować
 
 
+8 #27 Parafraf 18 ,a Rada MiejskaBen 2011-11-01 16:46
USTAWA z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym

Art. 3.
1.O ustroju gminy stanowi jej statut.

Art. 5.
1.Gmina może tworzyć jednostki pomocnicze: sołectwa oraz dzielnice, osiedla i inne. Jednostką pomocniczą może być również położone na terenie gminy mia¬sto.
2.Jednostkę pomocniczą tworzy rada gminy, w drodze uchwały, po przeprowadzeniu konsultacji z mieszkańcami lub z ich inicjatywy.
3.Zasady tworzenia, łączenia, podziału oraz znoszenia jednostki pomocniczej określa statut gminy.

Art. 5b.
1.Gmina podejmuje działania na rzecz wspierania i upowszechniania idei samorządowej wśród mieszkańców gminy, w tym zwłaszcza wśród młodzieży.
2.Rada gminy na wniosek zainteresowanyc h środowisk może wyrazić zgodę na utworzenie młodzieżowej rady gminy mającej charakter konsultacyjny.
3.Rada gminy, powołując młodzieżową radę gminy, nadaje jej statut określający tryb wyboru jej członków i zasady działania.

Art. 18.
1.Do właściwości rady gminy należą wszystkie sprawy pozostające w zakresie działania gminy, o ile ustawy nie stanowią inaczej.
2.Do wyłącznej właściwości rady gminy należy:
1)uchwalanie statutu gminy,

2)ustalanie wynagrodzenia wójta, stanowienie o kierunkach jego działania oraz przyjmowanie sprawozdań z jego działalności,

coż więcej potrzeba ??? - Jeżeli Rada Miejska zmieni statut - jest po sprawie..Chyba że jest za obecnym....wtedy faktycznie - zrobić czystkę...

ps.
JESZCZE RAZ APELUJĘ :

NIGDY nie piszcie w komentarzach złych opinii o TYM PORTALU !!!

Pozdrawiam
Cytować
 
 
0 #28 RE: Inicjatywa §18iwonka 2011-11-01 17:10
Ben 1000 % racja.

RADA TEN PARAGRAF POWOŁAŁA DO ŻYCIA ZA PANOWANIA PANA PRZEW. DR.K..... .NIECH TO TERAZ NAPRAWI RADA ZA PANOWANIA PANA PRZEW. WILKA.

WÓWCZAS PAN BURMISTRZ STRADOMSKI NIE BĘDZIE MÓGŁ TAK GŁADKO SIĘ WYWIJAĆ - NO CHYBA ŻE WYGODNIE JEST SAMYM, RADNYM I TEN STAN RZECZY UTRZYMAJĄ WBREW WOLI SPOŁECZEŃSTWA - WTEDY SIĘ WYSTAWI RACHUNECZEK A BĘDZIE TO ZA 3 LATKA. 'CZAS UCIEKA WIECZNOŚĆ CZEKA' PANIE I PANOWIE RADNI
Cytować
 
 
-5 #29 o to właśnie biegaNostradomus 2011-11-01 20:41
Cytuję iwonka:
Ben 1000 % racja.

RADA TEN PARAGRAF POWOŁAŁA DO ŻYCIA ZA PANOWANIA PANA PRZEW. DR.K..... .NIECH TO TERAZ NAPRAWI RADA ZA PANOWANIA PANA PRZEW. WILKA.

WÓWCZAS PAN BURMISTRZ STRADOMSKI NIE BĘDZIE MÓGŁ TAK GŁADKO SIĘ WYWIJAĆ - NO CHYBA ŻE WYGODNIE JEST SAMYM, RADNYM I TEN STAN RZECZY UTRZYMAJĄ WBREW WOLI SPOŁECZEŃSTWA - WTEDY SIĘ WYSTAWI RACHUNECZEK A BĘDZIE TO ZA 3 LATKA. 'CZAS UCIEKA WIECZNOŚĆ CZEKA' PANIE I PANOWIE RADNI

I właśnie o te trzy latka na stołeczkach nam biega,Wielkie dzięki za cierpliwość Iwonce i innym cierpliwym.
Później to sobie możecie wystawiać nie tylko rachuneczki ale i wekselki. :lol: :lol: :lol:
A wogóle na dziś haslo: MEMENTO MORI
Cytować
 
 
-1 #30 RE: Inicjatywa §18iwonka 2011-11-01 20:45
Nostradomus" A wogóle na dziś haslo: MEMENTO MORI"

prorocze słowa. Pozdrawiam :lol:
Cytować
 
 
-5 #31 a czas ucieka.........Nostradomus 2011-11-01 21:33
Hasło Tempus fugit też "na czasie." Ale może Iwonka mi objaśni : na czyją korzyść albo niekorzyść upływ czasu ( czytaj kadencji) pracuje ? Czas ucieka ........................ ;-)
Cytować
 
 
+6 #32 Inicjatywamieszkaniec 2011-11-09 15:43
Ludzie typu Baluś Rojek trochę pogupieli wartało by zechcieli trochę poczytać na temat samorządu i było by po sprawie . Nasuwa się pytanie czy jeżeli są obrady sejmu to każdy obywatel może zabrać głos, otóż NIE. A przecież samorząd to taki mały sejm. Dajcie sobie na wstrzymanie balusie i rojki i proszę nie robić mieszkańcom Kalwarii i okolic wody z mózgu.
Cytować
 
 
-4 #33 oj mieszkańcu!!E 2011-11-09 20:24
Cytuję mieszkaniec:
Ludzie typu Baluś Rojek trochę pogupieli wartało by zechcieli trochę poczytać na temat samorządu i było by po sprawie . Nasuwa się pytanie czy jeżeli są obrady sejmu to każdy obywatel może zabrać głos, otóż NIE. A przecież samorząd to taki mały sejm. Dajcie sobie na wstrzymanie balusie i rojki i proszę nie robić mieszkańcom Kalwarii i okolic wody z mózgu.

...gdyby władze działały jak należy to nie potrzebna byłaby inicjatywa. Proponuję skupić uwagę na przyczynie, nie szukać guza. Demokracja polega na tym, że każdy ma prawo do głosu. Głosu tego nie udziela tylko taki samorząd, który ma w głębokim poważaniu zdanie LUDU.
poleca lekturę:
poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,7603364,Czy_mieszkancy_powinni_miec_glos_na_sesji_rady_miasta_.html
Cytować
 
 
+4 #34 inicjatywa paragraf 18Edek z Fabryki Kredek 2011-11-09 20:26
Cytuję mieszkaniec:
Ludzie typu Baluś Rojek trochę pogupieli wartało by zechcieli trochę poczytać na temat samorządu i było by po sprawie . Nasuwa się pytanie czy jeżeli są obrady sejmu to każdy obywatel może zabrać głos, otóż NIE. A przecież samorząd to taki mały sejm. Dajcie sobie na wstrzymanie balusie i rojki i proszę nie robić mieszkańcom Kalwarii i okolic wody z mózgu.

Ma Mieszkaniec rację - też wcześniej pisałem że cała ta inicjatywa to zawracanie Wisly kijem. Jest tyle regulacji chroniących prawa obywateli do interpelacji,sk arg,wniosków itp że wystarczy je tylko wykorzystać a nie mieszać w akcie prawa lokalnego mizernej rangi jakim jest statut rady.I mnie też minusowali ile wlezie.Lipna lipa nie inicjatywa,bici e piany,pitolenie itd :D A propos - a co z rokoszem ?
Cytować
 
 
+5 #35 Do "E"mieszkaniec 2011-11-10 08:16
Oczywiście zgadzam się że każdy ma prawo głosu, w tym przypadku przez wybranego radnego i tyle i ażtyle. Ale balusie i rojki tego nie wiedzą myśl że są mądrzejsi od autorów ustawy o samorządzie prof. Kuleszy i wielu innych specjalistów. Pozdrawiam mieszkańców Kalwarii, ale nie tych oszołomów.
Cytować
 
 
-2 #36 mieszkańcowiEdek z Fabryki Kredek 2011-11-10 09:11
A ja pamietam teraz prof. Kuleszę jako asystenta magistra z którym miałem ćwiczenia. Mam jego wpisy w moim zabytkowym indeksie nie ujawnię jakiego uniwersytetuCytuję mieszkaniec:
Oczywiście zgadzam się że każdy ma prawo głosu, w tym przypadku przez wybranego radnego i tyle i ażtyle. Ale balusie i rojki tego nie wiedzą myśl że są mądrzejsi od autorów ustawy o samorządzie prof. Kuleszy i wielu innych specjalistów. Pozdrawiam mieszkańców Kalwarii, ale nie tych oszołomów.

Cytuję mieszkaniec:
Oczywiście zgadzam się że każdy ma prawo głosu, w tym przypadku przez wybranego radnego i tyle i ażtyle. Ale balusie i rojki tego nie wiedzą myśl że są mądrzejsi od autorów ustawy o samorządzie prof. Kuleszy i wielu innych specjalistów. Pozdrawiam mieszkańców Kalwarii, ale nie tych oszołomów.

.
Cytować
 
 
+1 #37 mieszkaniecE 2011-11-10 09:41
Cytuję mieszkaniec:
Oczywiście zgadzam się że każdy ma prawo głosu, w tym przypadku przez wybranego radnego i tyle i ażtyle. Ale balusie i rojki tego nie wiedzą myśl że są mądrzejsi od autorów ustawy o samorządzie prof. Kuleszy i wielu innych specjalistów. Pozdrawiam mieszkańców Kalwarii, ale nie tych oszołomów.


"każdy ma prawo głosu, w tym przypadku przez wybranego radnego i tyle i aż tyle"
no to jest kwintesencja Pańskiego sposobu pojmowania demokracji. Gratuluje podejścia, proszę zgłosić się do urzędu może mają jeszcze jakiś vacat.
Cytować
 

Dodaj komentarz

Dodając komentarz automatycznie akceptujesz Regulamin.


Kod antysapmowy
Odśwież (Przepisz kod z obrazka poniżej)





Inicjatywy Mieszkańców:




Losowy Obrazek:




TVNaszaKalwaria:



OnLine:

Naszą witrynę przegląda teraz 90 gości 


| Hotel Kalwaria Zebrzydowska | Wynajem podnosników Kraków | Meble Kalwaria | Granity marmury | Elmark | Reklama Wadowice | Kalwaria Zebrzydowska | Internet Kalwaria |